Customer service
Vad kan vi hjälpa dig med?
Vi erbjuder hela 30 dagars öppet köp.
Prisetikett måste fortfarande sitta kvar på produkten. Kvitto måste visas upp.
Gåvor byts mot uppvisande av byteskvitto.
Du kan byta, returnera och reklamera varor som beställts på veromodasweden.se i våra butiker. Ta med kvittot som du har fått skickat till din mejl. Om du valde faktura som betalningsmetod vid ditt köp kommer Klarna att kontakta dig angående din återbetalning.
Tyvärr. När din beställning har lagts och importerats i vårt system har vi tyvärr ingen möjlighet att göra ändringar. Du kan däremot alltid returnera beställningen. Se mer information här.
Om du vill byta till en annan storlek eller en annan produkt kan du göra detta gratis i en av våra fysiska Vero Moda butiker i Sverige. Kom ihåg att ta med kvittot som du fick via e-post.
Tyvärr har vi ingen bytesfunktion vid retur till vårt webbutikslager. Alternativet är att returnera produkten som vanligt till vårt webbutikslager och sedan lägga en ny beställning i rätt storlek/färg. Observera att en retur till vårt webbutikslager kostar 69 SEK.
Prisetikett måste fortfarande sitta kvar på produkten.
När din beställning har skickats debiteras du för de varor som skickats. Om det eventuellt skulle finnas en produkt som är slutsåld kommer du inte att debiteras för den. När varorna har skickats för leverans skickas en leveransbekräftelse via e-post. I leveransbekräftelsen framgår om en vara har tagits bort från beställningen på grund av fel i lagersaldo.
Vi rekommenderar därför att du först kontrollerar leveransbekräftelsen. Om en produkt saknas och det står i leveransbekräftelsen att den ska ingå i din beställning, vänligen kontakta kundtjänst.
Ibland kan det hända att lagersaldot inte stämde för produkten du saknar när du lade din beställning. Vi gör ingen efterleverans av produkter och varorna kommer därför inte att levereras i efterhand. När din beställning lämnade vårt lager debiterades du endast för de produkter som faktiskt skickades. Om en produkt hunnit bli slutsåld får du information om detta i leveransbekräftelsen. Om du ändå har blivit debiterad för varor du inte fått, vänligen kontakta vår kundtjänst på veromodasweden@bestseller.com
Ja, det är möjligt att returnera reavaror som köpts i webbutiken i en av våra fysiska butiker.
Vid retur i butik måste du visa kvittot som du mottagit via e-post. Alla etiketter måste sitta kvar på produkten. Du är ansvarig för eventuell värdeminskning på produkten om det kan bevisas att produkten har hanterats vårdslöst.
Vi har 30 dagars öppet köp, och detta gäller även för produkter som köpts på rea i webbutiken.
Vi skickar med PostNord MyPack Collect. Beställningen kommer att skickas till ditt närmaste PostNord uthämtningsställe baserat på ditt postnummer.
Nej tyvärr, vår webbutik skickar endast till adresser i Sverige.
Tyvärr kan vi inte göra några ändringar i beställningar som redan har lagts. Detta inkluderar ändringar av leveransmetoder och betalningsalternativ.
Vid köp under 699 kr tillkommer en fraktkostnad på 69 kr.
Ja, när beställningen har skickats kommer du att få en spårningskod via e-post som låter dig spåra din beställning.
Leveranstiden varierar beroende på din leveransadress. Normalt tar det mellan 2–5 arbetsdagar för beställningar att levereras.
Vi beklagar eventuella fel eller brister på våra produkter. Vänligen kontakta kundtjänst så snart som möjligt med detaljer om problemet.
Tyvärr kan vi inte garantera avbokning av beställningar efter att de har behandlats. Vänligen kontakta kundtjänst så snart som möjligt om du behöver avboka en beställning, så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig.

